victoriactz

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Victoria C T Z - 11 oktober 2014 00:56

Godnatt!
Jag har återigen blivit väldigt förkyld och hostig igen...
Jag måste härmed berätta för er om att jag inte har varit riktigt frisk på väldigt länge. sedan september började ända tills nu har jag både var förkyld och hostig med distanser och längre förhållanden. Ibland är det no big deal och ibland bara slår det till så hårt att jag inte kan ta mig upp. Det känns faktiskt som att det har hänt ännu en gång... Jag orkar inte mer. Detta är så sjukt jobbigt...

Ska krypa i mitt täcke och mysa med mina kuddar nu med en liten bok och en pappersrulle. Det behövs!

Undrar ni varför jag har en bild på en rosa vattenflaska då? Anledningen är att jag alltid har en vattenflaska i mitt rum så fort jag mår dåligt. Det beror på att min mun bliv väldigt torr ganska så ofta beroende på att jag alltid andas med munnen när jag sover under en sådan period som nu.

Nu ska jag vila. Vi hörs! Ciaoooo.

Presentation


Halloj!
Jag är en liten tjej på 16 hela bast.
Jag är född i Skåne och lever än idag i Skåne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate le blögg


Ovido - Quiz & Flashcards