victoriactz

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

framtida planer

Av Victoria C T Z - 20 oktober 2014 00:37

Ursäkta mig så mycket för dåligt uppdatering. Fast har varit sjuk hela förra veckan och har därmed inte orkat göra någonting, därför blev det så här...

Nu går vi över till ett nytt ämne...

Jag har under denna helg suttit och kollat om flera avsnitt av greys anatomy och har även påbörjat med serien Private practice som är en spin off av greys anatomy. Jag har varit ett stort fan av greys anatomy sen lite mer än ett år tillbaka och jag kan verkligen spendera en hel dag på serier och det är precis vad jag har gjort med dessa serierna.
När jag såg dessa avsnitt som jag tittade på kände jag att allt plötsligt kändes så tomt inuti mig. Så många viktiga har lämnat serien och så många nya har kommit. Jag klarar inte av dessa svängarna för det går alldeles för fort. Jag klarar inte av att se en person lämna en serie efter tio år. Det är för jobbigt. Men så tänkte jag så här istället...

Så fort jag flyttar ut och har tjänat pengar ska jag köpa hem alla serie boxar som jag tycker om. Det är inte en liten summa vi snackar om eftersom jag ser på extremt många serier... De första boxarna jag vill ha hem är iallafall greys anatomy, private practixe och desperate housewives. Det är så otroligt hur jag redan har planerat in allt... Detta kommer att hända! Jag kommer att köpa en teve, en DVD spelare å massa series. Thats it. That's my plan!

Sedan får allt annat komma efter mina maraton. Yeeeey!

Jag låter väl lite alltför fånig just nu...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria C T Z - 12 november 2014 15:06


Idag har jag haft fysikprov och det var minsann inte kul. Lätt var det inte heller så jag får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa... Annars har jag pluggat på fysiken sen en vecka tillbaka och det är precis det jag stör mig så mycket på. Jag h...

Av Victoria C T Z - 12 oktober 2014 01:12


Jovisst är jag sent ute... Men arrow är tillbaka!!! yäääy!! Detta var jag hahaha. Japp... Jag blev väldigt ledsen i slutet av avsnittet. Shit asså! Ska inte spoila. In på swefilmer och se avsnittet NU. ...

Av Victoria C T Z - 11 oktober 2014 00:56


Godnatt! Jag har återigen blivit väldigt förkyld och hostig igen... Jag måste härmed berätta för er om att jag inte har varit riktigt frisk på väldigt länge. sedan september började ända tills nu har jag både var förkyld och hostig med distanser ...

Av Victoria C T Z - 9 oktober 2014 23:39

imorgon ska jag träffa mina gamla klasskompisar. det ska bli så sjukt roligt och jag längtar redan. Vi ska först köra lite skjutspel på Laserdome haha. Sen ska vi slå oss ner och käka... Det ska bli kul! Visst har det varit mycket problem innan t...

Av Victoria C T Z - 9 oktober 2014 19:38


Imorgon har jag svenskaprov och denna gången laddar jag med en liten festis - Guanabana & pineapple. Varken nyttigaste eller godaste som finns men bättre än ingenting! Så ja... Nu ska jag läsa vidare om språksociologi. Måste verkligen konstatera ...

Presentation


Halloj!
Jag är en liten tjej på 16 hela bast.
Jag är född i Skåne och lever än idag i Skåne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate le blögg


Skapa flashcards