victoriactz

Alla inlägg under september 2014

Av Victoria C T Z - 30 september 2014 00:48

Efter många år är man tillbaka på bloggplatsen. saknar jag detta stället? mmm... kanske!

Men visst ska det bli kul att börja blogga igen. jag har en ny mobil och känner väldigt gärna för att uppdatera mina vardagar och dela med mig massa nytt tillsammans mer er. däremot jag inte bloggat på länge och under denna period är det mycket möjligt att jag tar en paus lite då och då. Jag är en blogg hos devote som jag inte har tänker radera eftersom det är rena, glada minnen. Så den bloggen kommer att stå kvar så länge. Det enda dom fattas här är då designen... det är iallafall viktigast. men jag får se när jag tar tag i det...

som ni ser så är klockan ganska så mycket nu... Jo i gymnasiet har man oftast sovmorgon och det or precis vad jag har. Men jag ska nu inte vara alltför taskig just för att jag har sovmorgon... därför ska jag sova nu. Godnatt så hörs vi! jag lovar.

PS: kommer Kanske dela min gamla blogg här på den nya...

/CTZ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj!
Jag är en liten tjej på 16 hela bast.
Jag är född i Skåne och lever än idag i Skåne.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate le blögg


Ovido - Quiz & Flashcards